TAHDITTOMAT

Tahdittomat ry. Jokioisten Nuorisoseura perustettiin vuonna 1984. Yhdistyksen pääasiallinen toimintamuoto on esittävä kansantanssi ja sen kautta nuorisotyö, perinne- ja tapakasvatus ja kansainvälisyyskasvatus perinnekulttuurin keinoin. Nuorisoseuran tanssiryhmät esiintyvät säännöllisesti Suomessa alan merkittävimmissä tapahtumissa ja matkustavat esiintymään myös ulkomaisille festivaaleille. Nuorisoseurassa noudetaan taiteen perusopetuksen periaatteiden mukaista tasolta toiselle etenevää, ikä- ja taitotasoon sovellettua ohjeistusta. Tahdittomat ry. on merkittävä paikallinen ja alueellinen lasten- ja nuorten taidekasvatusta ja liikuntaa ylläpitävä yhdistys, jonka tarkoituksena on tukea jäseniensä kasvua, kehitystä ja aktiivista kansalaisuutta.